Merry Christmas everyone!

3:e adventet snart bränd!

Weehaa vilken helg jag fick! Min craziga familj kom på besök denna helgen och underhöll mig ända tills söndagen! Nu sitter jag här i skrivandes stund ensam - Kulin-gänget stack för drygt en timma sen!

Fredagen vid julkalender-time anlände min familj i sin vinröda Toyota Camry, inget att skryta med - men notera bilens färg: vinröd! ^^ Jag och min mamma med våra röda viner! =D Hela kvällen hade vi hett umgänge. Mycket nyheter att berätta för varandra och skvaller att dela med varandra =D

Lördagen ägnades åt Marieberg! Min tokiga morsa lyckades övertala mig att köpa en ny teve! Jag som pinats med en liten svart 16-tummare förtjänade att unna mig en större version. Jag surfade på nätet och bestämde mig för att besöka Elgiganten! Väl där köpte jag och min pappa en silverfärgad 28-tummare Widescreen för 3'490 riksdaler av svensk valör! Weeii!

Den bestiga burken vägde verkligen en del, ungefär som en nyfödd noshörning antar jag =P Jag funderade faktiskt på att köpa en 32", men det skulle svida alltför mycket i min plånbok och jag är glad att jag köpte en 28" för den passar ju perfekt i min mysiga etta =D

Söndagen ägnades åt rundvandring i Wadköpings julmarknad som låg endast en stenkast från min lya! Minglade runt och läste lite historia om Wadköping. Jag fascinerades av de gamla fotona av Wadköpings stugor! Jag fejk-krockade med Jessica Knutsson och fick äntligen använda teckenspråk för första gången av hela helgen =P

Nu sitter jag här och softar! Jag ska avsluta min heliga söndagsafton åt att fylla i en glasskål med hela kanelstänger och hela nejlikor för att det ska dofta lite mer juligt i min lya. Sen blir det softning vilket i översättning betyder surfa, glo på teve (weii), duscha, äta onyttigt, chatta, göra inget etc =)

Jag önskar alla mina kära läsare en riktigt God Jul & Gott Nytt År!

Gosiga Julkramar!!!


Kommentarer
Postat av: Selling

haha, tack du :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback