Respekt för blattarna!

Good afternoon!

Skönaste torsdags-orgsamen på myyycket läääänge!!

Idag vaknade jag utvilad efter tio-tiden tog en sån tid på mig likt en seg pensionär för att fixa frukost och mig. Klockan 12.31 skulle jag med den slirande bussen till skolan för att räkna några tal. När mattelektionen avslutade 14.03 stack jag hem med bussen och fixade italienskt mat, vilket var längesen - Allah Mustafa va smarrigt det smakade! =D

17.31 hoppade jag på den slirande bussen igen med nosen mot Risse-partyt! Det var Öppet hus på G där och jag deltog i fotbollsturneringen - nån sa att min fotbollslag vann, och det kan jag tänka mig! Mitt lag bestod av fyra blattar och två svenskar inklusive mig. Jag säger bara: RESPEKT åt blattarna som dribblade med högsta tempot! Faen vilket tempo det var på matcherna =D Riktigt roligt var det!!! =D

Resten av kvällen minglade jag runt i Risse och hade härligt socialt umgänge med folk tills Kosovo-Vahid stolt körde mig i sin nyköpta mörkgröna BMW 316i till olagliga Turk-Poker-Touren =D Jag träffade några döva där som både lirade och inte lirade. Senare lessnade jag o Vahid så vi drog hemåt.

Sedan jag kom hem har jag bara suttit framför denna älskade dumburk och chattat, surfat o lirat! Imorgon är det kompledigt för mig. Förberedelser inför filmfestivalen väntas och en skööön sovmorgon ;D

I denna mening är klockan efter två på natten så jag känner mig lite sliten nu. Jag ska i alla fall gå ut till tvättstugan och paxa en viss tvättid som jag önskar till söndag. Sen ska ett glas iskall päronsaft gluckas innan jag slaggar!

Good night everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback