Flightplan

Rapport: lördagskvällen!

Jag slängde mig i soffan kl 19.25 och checkade på filmen 'Tillbaka till framtiden 2' och den sög så jag växlade över till 'Shanghai Noon' kl 20.11 och slö-tittade klart filmen. Därefter blev det kort chattstund innan jag satte på filmen 'Flightplan'. Den filmen var erkänt en bra thriller - jag vet att min morsa skulle sitta som spikad framför den filmen!

Nu ska jag slagga bort ca 10 timmar av denna färska dygn och sen blir det i huvudsak tvättning. För övrigt kommer jag att softa bort många timmar samt så ska jag försöka att plugga bort lite läxor!

I skrivande stund lyssnar jag på jul-låtar!... Jag vet ärligt talat inte varför - jag bara kände för det. Det var ju trots allt vintertid i filmen Flightplan =P

Goo natt o sov gott alla mina läsare!

Kjaam


Kommentarer
Postat av: jenny

vi hade tydligen exakt samma tevesmak igår. :P

2005-11-13 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback