Freeedag imorrn!

Ahh vilken knas vecka.

Veckan har minst sagt runnit bort snabbare än antalet liter som Niagarafallet strömmar på en timme!.. Imorrn är det fredag och jag kommer att softa rejält! Har planerat med en skön porrig polare att ha tacokväll o frossa framför en 50tum stor plasmaTV! ^^ ;D

Resten av helgen blir ba softa, va hemmafru o surfa vilt på nätets skyhöga vågor =)

Jag vill tillägna en applåd åt min psykologi-lärarinna som gjorde ett snyggt vändning för klassen idag. Vi diskuterade en människas utveckling och på skrivtavlan skrev hon "penisavund". Givetvis tjötade fjortisarna om hur killar avundas varandras penisar. Men det visade sig att läraren syftade på kvinnornas penisavund - de saknar ju för fan ett stake mellan bena'! Mohahaha!!
Snopet som fan, brudar - jag vet ;D

Nu ska jag starx hämta släggan och pricka rätt den här gången - huvet.
Lisa Blund är borta på semester i nån töntig sjukgymnastik - hon fick väl lite för mycket senast. Förra gången jag skulle slockna på egen hand, missade jag kosmos och plattade till ballarna istället! Vid Balders Balle vad det kände plattigt!.. Nåja, nog om det!!

Goo natt o sov gott kära läsare!

Kommentarer
Postat av: elsapelsa

måste applådera åt din blogg, alltid ler jag när jag läser dina blogg :) visst, är det inte såå skönt med helg?! :)

Postat av: Selling

:) håller med Elsapelsa! roliga o knasiga inlägg! Precis som du :)

2005-11-11 @ 21:08:23
URL: http://saraselling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback