Helt jävla hopplöst . . .


Nu är man tillbaka till Örebro och nu sitter jag här med norska språket i fingrarna. Ja asså, jag har chattat med en norsk tjej i ett par timmar och efter några kvällar med henne har jag lärt mig en hel del norska =)

Igår steg man av tåget i Örebro Central och jag tog ett promenad hem till lyan i Wadköping. Efter några tiotal metrar började mina kängor skava ordentligt på mina fötter. Jag blev verkligen frustrerad och gick som en handikappad de sista hundra metrarna till lägenheten! Fy faen va're sög!

Vinterkängorna hade min mamma asså hittat i en förråd under mitt höstlov. Jag blev förvånad att de var så fina och oanvändbara. Jag hade köpt dem för längesen, och eftersom de var storlek 47, så passade de mig. Med gåtan av varför jag dissat dem, fick jag svaret på det igår!!! Fyfaen . . .

Idag satt man på BK och frossade onyttigheter med bajsNicce, gangstaThomas och jätteFredrik =) Helt jävla skönt var det att vara social efter en hel vecka utan sköna teckenspråkskonversationer - jojomänsan visst kan jag rabbla upp lååånga ord trots att tröttheten flåsar mej i nacken =P

Ikväll skulle jag slänga mig i skolböckerna och plugga duktigt inför tisdagens prov. men fan vad det sket sig, som pojken sa när hans dick slaknade strax innan akten... Jag hade helt enkelt ingen jävla lust att plugga och jag hade ett sånt enorm behov av att slänga mig i nätets virvlar!!

Slutade med att jag gav fan i böckerna och chattade. Lyckades natta norskan nyss och nu skriver jag i bloggen. Ögonen känns konstiga. Stela och tunga. Behov av sömn antar jag...

Imorgon skiter jag i provet och istället går jag hand-i-hand med Lassemaja till stan och fixar en leg åt honom. Han måste ju fan komma in på krogen nångång, den sepe lirarn =D

Kicka mig i arslet (via kommentar lr IRL) om ni vill att jag ska babbla mer i bloggen om föregående händelser under höstlovet =P

jag är så jävla trött
jag är så jävla seg
jag är så jävla besatt
av Dig - Lisa Blund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback