Helt okay tisdag

~~My Eyes Burn~~ (Matchbook Romance heter bandet) vrålas ur mina högtalare!


Vaknade tidigt imorse och tog ett digert beslut, att skolka första lektionen för att få slagga en å en halv timma till.

--1½ timma senare --

*Vrrrrr* och min hjärna omrördes med råge! Jävla vibrator-pryl! Dax att hoppa ur säng och göra nåt bra av dagen. Körde mitt vanliga morgon-race dvs klä på mig, käka, fixa mig och diverse.



Min första lektion blev geografi, helt gött lektion. Satt o snakkade med Lassemaja nätt å jämnt. Sen bar det av till stan för att hänga med Lassemaja på hans ärende-turné. Han fixade personbevis, id-foton, nype och annat nyttigt. Sen satt vi och käkade varsin bigga-kycklingsbaguette på La baguette - Allah så romantiskt det var ;P Grejen var ju att jag och Lassemaja skolkade från ett prov - ack så tuffa och balla vi var dah :P

Efter turnén stack vi tebax till skolan för att låten svetten rinna längs våra läckra kroppar - kort sagt: gympan! Blev badminton-lirande och bus i omklädningsrummet.

Nu sitter jag här med min älskade vän - datorn med bredbandet. Jag älskar verkligen att surfa, chatta och synas mer eller mindre. Läxorna avklarade och framför mig väntar en lång och fri kväll! Yeah! Ska göra alla mina behov - ja, inte dra en handtralla för dicken inklusive ballarna tappade jag idag under turnén. Hör av er om ni hittar den, tack!




Nu fan ska jag softa och inte leka skönlitteratur-författare :P

Lev väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback