Jag skäms . . .

Å nej, jag har gjort det igen... Jag har supit på fel sätt, som en omogen fylleyngling. Fan va onödigt!...

Fredagen den 18:e november var det dax för en riktig fet födelsedagsfest! Vår goa Ludwig Norberg fyllde Systembolag och givetvis kom alla inbjudna gäster för att gratta honom så hjärtligt de kunde.

Jag var extremt party-laddad och var på topphumör! Jag var nöjd med min nya vita t-shirt och tyckte att frisyren dög hyfsat. I min lya spelade jag rave-låtar högt för att tagga upp mig! Jag hade ordnat fyra Heineken starköl och en flaska vin. Som Madi sa; jag var såå glad och hade så roligt att jag glömde kontrollera mitt drickande.. Det stämmer helt och hållet!

Jag drack två snabba Heineken och sen tömde jag min flaska vin (Aurora) på mindre än en trekvart antar jag, sen hämtade jag min näst sista Heineken som jag drack lugnt, men sen gick jorden under för mig!

Hjärnan gjorde looping i skallen och lade av! Kroppen var endast kapabel till att stå upp. Jag hängde över balkongräcket och önskade av allt i världen att få tillbaka kontrollen och festa vidare. Att spy brukar ju hjälpa när man är för packad - så jag körde fingrarna ner i halsen och fick ut lite vin, men det var lönlöst!..

Kvällen var Game Over för mig och folk såg mig när jag hängde över balkongräcket - aspackad. Fan vad jag skäms! Vissa klappade min rygg och försökte få kontakt med mig. Det var jag tacksam över, men samtidigt ville jag bara försvinna därifrån, jag skämdes så!! Till sist fick jag kraft nog att dra därifrån och låta de festa vidare utan att de tvingas ha nån äcklig fylleyngling som förstörde en del av stämningen där! Jag drog dessutom tidigt också! Enligt Makke försvann jag runt klockan 21.30!..

Men kom ihåg, speciellt du Ludde! - Jag hade verkligen toppenkul på festen!! Det var störtskön folk där och stämningen var helt rätt!!

Jag gick hem ända från Oxhagen till Wadköping som ligger andra sidan stan från festen. Mina fötter kändes iskalla och varje steg jag tog gjorde skitont. Jag korsade Järntorget så därför passade jag på att ta med en pizza hem från Corner. Jag skyndade mig hem och satte mig framför pizzan. Men jag orkade bara ta en enda tuggbit sen slängde jag pizzan in i kylskåpet och la mig i sängen! Fy fasiken vad hjärnan roterade när jag lade mig!

Mellan klockan 7 och 8 på morgonen vaknade jag och kände mig botten! Hjärnan kändes bokstavligen skakad och rörd!.. Smaken i munnen var hemsk och balansen var frånvarande - jag mådde piss! Jag kunde aldrig somna om och låg i sängen två och halv timme och väntade på att bakruset skulle släppa hjärnan! Endast min dick var på toppenhumör som suktade efter fitta, knas!!.. Jag kände på huvudet och kände hur hjärnan bultade, som en andfådd hjärta! Jag var verkligen bakis!

I skrivandes stund är det snart fyra timmar sen jag vaknade och ruset härjar fortfarande inuti mig. Jag lyssnar på Bob Marley och detta blogg är min biktning!.. Jag skäms fortfarande så mycket, men mår lite bättre efter att fått uttrycka alla min känslor i denna blogg!

STORT TACK TILL ER ALLA SOM LÄSTE ÄNDA HIT!!!

Resten av denna lördag ska jag bara softa och hitta tillbaka mig. Ikväll drar jag utan tvekan till bion för att se på efterlängtade 'the Dukes of Hazzard'. Förmodligen gör Nicce, Makke och Fredrik L mig sällskap  =)

Kommentarer
Postat av: jenny

hehehe. du är verkligen inte ensam om att skämmas över kvällen igår. ops.

2005-11-19 @ 12:07:12
Postat av: Tompan

Öl och vin i en salig blandning :)
Vin o öl
öl och vin.
Du har väl lärt dig att inte dricka speciellt vin snabbt.
Det e lugnt, du ska inte skämmas. Det är sånt som händer.

Postat av: VolvoJonas

Dagen efter: ta en iskall dusch direkt efter sängen (de flesta vågar inte, men det brukar jag göra..) sen efter duschen ta en huvudvärktablett sen åter till sängen och sova, vaknar du igen, är du NORMALT! pigg igen för att festa hahaha! JAG LOVAR DIG! DET FUUUUNKAR SOM FAN! ;)

2005-11-19 @ 16:17:14
Postat av: elsapelsa

aha det var därför du försvann. nästa gång - drick måttligt för jag vill ju klaras med dig ngn gång ;)

2005-11-19 @ 17:58:49
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: mippy

min broder, jag känner mig igen dig, jag blev nämligen också däckad av Aurora blandad med alkoläsker..
aldrig mer aurora!!!!!!!

2005-11-20 @ 14:09:27
Postat av: Ärtan

Tjena! Här har du mig som brukar läser din blogg..:) Ja känner mig igen dig också som mippy.. Det var ju inte trevlig dag efter!... Blev aspackad i somras och nu idag skäms jag så fortfarande.. suck!

2005-11-21 @ 21:59:48
URL: http://artan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback