så lugn så lugn

Denna lördag känner jag mig så himla lugn inombords!

Jag har ingen större lust att fjanta mig eller tjöta komiskt med folk. De senaste personerna jag msn:ade med - var jag som ett vanlig sällskap-grabb - 'äckligt töntigt' anser Kulin-andan... *suck*

Jag är inte nere trots att solen är frånvarande, regnet som målat stan mörkare, mörkret som snart är här (i skrivandes stund). Jag är bara så lugn. Kanske det är nu som jag borde gå hem till en viss brud och ragga seriöst =P Raggar ju så barnsligt i vanliga fall - anser nog de flesta som drabbats av mina försök till charmtricks... Öhm, det låter som att jag är en slampa, men tro mig mina kära läsare - jag är inte sån! =P

Tidigare idag promenerade jag tur&retur till stan för att få lite luft samt kolla efter vinterdojor. Jag hittade inget sjyst par till ett vettigt pris - så jag sket i det och gick hem igen. Nu sitter jag med burken och softar. Jag ska nog gå och fixa middag och baka sirapkakor och senare hänga framför teven...

Jag önskar alla Er en skön helg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Selling

du gör verkligen sirapskakor OFTA :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback