Skollessss

Fan va skolan suger!!

En hemtenta ligger en handräckning från mig och flinar brett!!

Flera piniga småläxor ska göras!!

Jag har en sån jäkla god lust att ge blanka faaan i skolan och bara leva livet som en pensionär!!

Äsch, skol-motivation finns säkert bakom en hörn och väntar på att våldta mig sönder och samman, sen är man värsta plugghästen och får värsta ångesten för att lämna skolan under jul-lovet =P

Nu faen ska jag surfa o chatta tills ögonen känns knasiga, då vet jag att det är dags att slagga =P

Vi hörs gott folk!!!

Blöta porriga kyssar från mitt ombud!!

[Mitt ombud är en mycket stor, fet, äcklig och slemmig padda som lever i den mest gyttjigaste träskskogen]

Kommentarer
Postat av: dii

haha hoppas din studie motivation komemr tillbaka snart :P den ödsligga bron är mitt i härnösand :P

Postat av: Ludi

Men hallå där! Har du inget bättre och säga än dina roliga kommentarer? har kommit förbi den åldern och beteendet för längesedan. kom över det, du oxå, 19-is =P Hoppas allt e bra med dig annars?! Puss

2005-11-28 @ 01:14:50
Postat av: Ludi

förresten, du klarar ut dessa 4 åren = snart är det slut och du saknar det. puss

2005-11-28 @ 01:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback