Tacksam

Det var den fredagen!...

Nu sitter jag här framför burken efter en lång dag. Detta skedde i mitt liv idag kronologiskt; plugget, sällskap med Johan AP på SIT och sen resten av dagen och kvällen hängde man i Heden med grabbarna inklusive att vi käkade pizza på Edessa. Det var helt enkelt hur trevligt som helst, jag fick för första gången kontakt med datateknik-killen Micke Sundberg =)

Den romantiska tacoskvällen med Lassemaja blev aldrig av - det blir aldrig som man tänkt sig!... Tacoskvällen får jag o Lassemaja fixa en annan gång. Även Madi tjötar på mej o Hannes att fixa tacosmiddag - men fan orka att bjussa hem gänget och ta hand om disken. Ska Moral ha sitt tacosmiddag får hon låta mig o Hannes komma hem till henne i bajsHeden.

~~three little birds~~ lallas ur högtalarna (reggaekungen Bob Marley). En lugn och skön låt med nedvarvande sound...

Jag är dock trött nu, mina kära läsare!

Ett tydligt TACK tillägnas till läsarna som kommenterar mina inlägg! Jag uppskattar givetvis att få kommentarer, då vet jag att jag inte är en mongoliknande fjant som skriver för mig själv =P

Imorgon är det lördag, dvs  om mindre än 10 minuter i skrivandes stund! Imorrn ska jag verkligen sova ut och ta dagen som den kommer! Det ska bli så jävla soft det kan bli! Men givetvis ska jag nog allt ta mig ut och träffa folk =)

God natt och sov gott gott folk!!! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback