uppdatering uppdatering uppdatering =D

Denna inlägg tillägnas min senaste helg, vilket var kanon för min själ!

Fredag 14.05
Tåget slirade med nosen mot söderut och jag satt på tåget med sällskap av Alicia. Vi satt och babblade nätt och jämnt. I Töreboda dog tåget pga en ledning som strejkade, Halleluja dah. Resan fördröjdes 40 minuter vilket ledde till att jag missade min byteståg i herrljunga - FITTA! [ursäkta]

Till slut hoppade jag äntligen av i Vara, eh, vilken Vara eg? Kände knappt igen staden som var FYLLD med jul-belysningar, dekorationslampor överallt!! Ack så vackert, men kallt! Väl hemma diskuterade jag med lillsyrran vad vi skulle ha till kvällsmat. Besluten löd att jag skulle dra till Vara och handla lasagne t syrran som hon fick värma i mikron. Körv'mä'brö' á la räksallad för min del. detta pga mina föräldrar var borta på lyxigt jul-middag! På kvällen tittade jag på Nyckeln till frihet - underbart film!

Lördagen ägnades åt att handla hem en ny säng åt mig. Sängen placerades på 740:ns tak och vi drog till Vara för att shoppa lite. Lyckligtvis stal ingen sängen som lyste med sin närvaro på Voilvons tak, [thihihi] På eftermiddagen somnade jag dock i min lillsyrras säng i min före detta rum och klockan fyra på eftermiddagen tvingade farsan upp mig. Hängde framför teven resten av lördagen.

söndagen sov jag ut och middagen fixade på restaurangen Motoristen som ligger en jättekliv från Vara. Åt riktig macho-manlig kebabtallrik! Sedan drog vi hela gänget till Vara för att spana in jul-skyltningen! Var en enorm folkmassa överallt och en massa marknader! Julbelysningen invaderade staden! Väl hemma softade jag tills jag drog med tåget till Örebro.

Du som läst ända hit!
Du
måste antingen vara en astråkig person med kass liv som läser hela den tråkiga ovanstående texten - eller - så är du helt enkelt besatt av mig!

Min huvud är i skrivandes stund helt slutkörd - jag måste slagga!

Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Åh Thomas, du skriver verkligen underbart! Jag älskar att läsa dina blogg! Blöta kyssar från din hemliga beundrare ;)

2005-11-29 @ 00:07:19
Postat av: Ludi

ha ha! det där sista var smart sagt =D hm. tror för det mesta att jag ägnar tiden åt min rastlöshet just nu så jag snokar runt lite. en sak e iaf säkert, jag e inte besatt av dig. hoho =) Puss!

2005-11-29 @ 20:15:03
Postat av: ;)

Jag diggar dej, Jag älskar din blogg HÅRT;)

2005-11-29 @ 20:27:39
Postat av: Sarah

Hej du!
Du skriver verkligen bra blogg! Ett bra tag sen man hörde av dej sist ;) hehe.. Byta msn? :P
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback