Veckoslutet blir ljust för mig!

¡Hola!

Åh, ikväll vägrade jaget inom mig att se åt hemtentan. Tentan skulle prompt ignoreras och kvällen paxas åt softning! Lätt som en smal 160:are för mig!

17.05 sågs 'That '70 Show' och efter en halvtimma väntades dubbel-sändningen av Vänner! Den halvtimman spenderade jag åt att diska mina nödvändiga muggar för kommande morgnar som består av te och ostmacka á la röd paprika!

Efter dubbelsändningen surfade och chattade jag lugnt och fint på de höga, breda och snabba vågorna! Jag har ju bredband som tuggar 8mbit/sek, vilket definierades föregående mening! =D Mitt under surfningen var det nåt som fick mig att kolla upp vad som väntades sända på teven ikväll. Weeii, en reprisstart på Vänner med med dubbla sändningar skulle visas 21.00 - 22.00! Soffan brukades hjärtligt och jag garvade en hel del!

Kvällen kändes plötsligt värdefullt och inte bortkastad!

Imorgon väntas bara en lektion mitt på dagen och sen gäller det Öppet hus på kvällen. Då ska min klass va på gympan och pressa så att svettdropparna rinner erotiskt nerför våra spänstiga kroppar! På kvällen kommer jag eventuellt vara slutkörd och då förbrukas säkert min säng tidigt på kvällen.

Fredagen heter kompledigt för mig denna veckan och då är det sista chansen för mig att fixa klart de 5 sista procenten av hemtentan innan den överlämnas till läckra svenskalärarinnan, men jag fixar förhoppningsvis tentan innan dess!

På fredagskvällen ägnas mina timmar på Roxy där filmfestivalen slår i gonggongen och pubaftonet väntas suga musten av de sista timmarna ur min fredagskväll - det ser jag fram emot!

Nog rabblat! Nu ska jag slagga och tagga ner! Jag bävar för att möta Lisa Blund ikväll eftersom kylan är här! Lisa är säkert frusen och kommer gnugga sig emot mig så att mitt skinn slits ut från mig!

God bless everyone!

¡adiós!

Kommentarer
Postat av: Ludi

godnatti. Dröm söta drömmar om Blund och R---l =) puss!

2005-11-30 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback