what to do?

Faen va rastlös jag blev så fort Gay Army var slut. Jag älskar vanligtvis att inte ha nåt att göra, bara få göra som jag vill. Men nu blev jag på allvar rastlös. Visste inte vad jag skulle göra förrän jag kom på att bloggen kunde behövas uppdateras.

Lite efter klockan 15 idag frossade jag i mig taco! Faen va gött det var! Längesen sist jag åt tacos :) Men det knasiga är att lök-doften härjar fortfarande i munnen, det var vanlig gul lök! öhh!?!?! Har druckit massvis med saft sen jag åt, utan resultat... Äh, går la bort sen när jag borstar tänderna.

Idag har jag ba njutit av denna sköna söndag tills nyss då jag blev plötsligt paff. Nu väntas två veckor hemskrivning, faen va det suger!!! Men det fixar jag nog. Jag går ju ändå baragymnasiet och inte på Universitetet!..

Men jag har ändå ingen lust att dra till skolan imorgon. Det väntas en lång dag imorgon och mitt rutinmässiga liv fortsätter. Faen va less jag blivit på att vakna tidigt - dra till skolan - plugga - åka hem och dras med läxorna - sova i för få timmar  - och så fortsätter livet precis som dagen innan.

Nää, nufan ska jag slänga mig i sängen och låta mörkret sluka mig! När ljuset återkommit till mig, väntar en lång trist skoldag. Fast om Lassemaja är närvarande i skolan, då vet jag att dagarna går fortare - så kul som vi har det :D

God natt kära läsare!
Jag drar mig tillbaka och slukas av mörkret...

slukas


Kommentarer
Postat av: Anonym

GAY ARMY ÄGER!

2005-11-21 @ 20:48:24
Postat av: Selling

Mm, bra du tänker så, BARA Gymnasiet, finns de som har det värre :P haha. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback