Herbie - fulltankad

Åh Herbie!!!

Jag såg nyligen filmen Herbie - Fully Loaded: Hääärligt film! =D
Bilens känslor var så tydliga, jag kände med den och fick rysningar flera gånger under filmen =) Filmen var riktigt gullig film med en hel del action, humor och romantik - en klassiker kommer den att bli!

Under dagens afton bestämde jag mig för att baka sirap-kakor inför filmen Herbie, jag måste ju ha något att tugga på medans jag njuter av filmen. Efter bakningen blev det till att diska, ack så stolt mamma skulle va över mig =P

Imorgon föds veckans mittersta dag av vardagarna och jag upplever att tiden rinner så snabbt iväg! Det är liksom snart helg och de kommande 2 veckorna väntas prao, vilket blir en skön paus från plugget! Sen kommer höstlovet o då drar man hem till Vara genast! =D

Manliga cyklister kan bli impotenta
Varenda manlig cyklist jag sett, sitter på sadel
Kan jag bli impotent som alltid sitter på pakethållaren?

De vanligaste målgrupperna:
Barn
Ungdomar
Vuxna
Pensionärer

Den ovanligaste målgruppen:
De döda, vilket endast kyrkan har som målgrupp för sina affärer

Chilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback