Hotel Rwanda

Imorse satt jag obekvämt i biosalongen Roxy mestadels av tiden. Trånga utrymmen mellan stolarna vilket gjorde att de som satt framför mig irriterade på mina ben som knuffade deras fåtöljer samt de som satt bakom mig irriterade på att jag är lång och då min huvud var i vägen. Skitställe att se på film, men det va en skitbra film, Hotel Rwanda! Tyvärr hann jag inte räkna antalet bölande personer efter filmen, men det kvittar.

Nyligen såg jag på Land of the dead, fyfan vilken SKITDÅLIG film! En massa zombier som går omkring och dödar och käkar folk levande. Ni som funderar på att se den, glöm det. det är inte värt det! =P Den är inte ens läskig, ba fånigt... Det enda utmärkande med titeln verkade vara filmens titel, bah...

Ska strax packa prylarna inför hemresan imorron, sen ska man slagga, om man nu kan somna (somnade en timma tidigare ikväll)

Regissören Luc Besson regerar på min personliga filmlista!

Hans filmer som träffat mig i hjärtat hittills:
Taxi
Taxi 2
Transporter
Transporter 2
Leon

God natt!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback