I'll be missing you

Jag har aldrig tyckt om Puff Daddy. Han är en snobbig blingbling-nigger med äckligt mycket cash. Men så fort jag hörde låten I'll be missing you fick jag respekt för honom. Jäkla skön klassiker... Det e skön rytm i låten o jag blir lugn. Ibland dyker vissa tankar upp i samband med låten...

Whatever;
Igår krökade jag lugnt hos dataNissen med apJohan och Micke Ö samt självaste värden. En back Heineken starköl samt 2 påsar Estrella-chips å tacodip var pricken över i:et denna kvällen. Vi snackade non-stop till 4 på morgonen då Micke tömde sista öl-flaskan, sen drog man hem för att slagga.

Citat av Mikael Ödling:

"Hemma på kollektivet Heden snackade alla om kiss&bajs, och nu när jag kommer hit till er, så snackar även ni om kiss&bajs typ. Liksom suck..."

*skratt*

Denna lördag har jag varit extra frustrerad på alla 14:isar och divor som finns i min omgivning. Ibland är de bara så jääävla jobbiga att man vill strypa ondskan ur dem så de blir mer normala... suck...

However;
Ikväll har jag varit hemma o softat framför dumburken samt sett Polisskolan 3, vilket man inte sett sen barnsben. Strax ska jag se på Kingdom of heaven - få se om den är bra...

Efter filmen ska jag knulla Lisa Blund, nattens drottning =D

Sigge tipsar:
www.bikt.se
Det är en sida där folk skriver sina synder - ibland gråter jag av skratt!!! =D

Att tänka innan man talar, är som att torka sig i röven innan man skiter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback