Jag siktar Vara vid horisonten!!!

Yepp yeah mina kära läsare!



Nu er'e snart dax att säga farväl, för en vecka. Nästa vecka väntar nämligen min höstlov och det innebär såklart att jag drar mig tillbaka till älskade landet och lillcityn Vara ;D

Jag kommer inte att vara online under veckan då vår dator på landet degar med en modemsate. Jag ska istället lägga all min uppmärksamhet åt familjen, crazykrabaterna (katterna), polarna i Vänersborg och givetvis till cruisingskärran. Den ska köras hårt nu! Den har ju tjocka sköna vinterdäck ;D Blir inga problem att cruisa i 200 knyck!! Yeah =D

De senaste två dagarna blev jag krasslig - förkyld. Så jag förlorade två dagar från praon, tragiskt som 17, fast nu är jag ju ändå 19, så jag drog dit idag, den sista dagen. Såklart kunde jag dock inte hålla mig för skratt för handledarens och kollegans ständiga hyss.

Ett snabb exempel är då kollegan ringde upp handledaren. så fort de får kontakt - vad gör de då? De grimaserar till varandra genom 3G-videosamtalen! Till sist efter några hundra sekunder, frågade den ene var den andre var. Dessa knasiga gubbar (41 år respektive 53 år) =P

Jag kommer sakna SIT! Det var så härlig stämning där och humorn flöt omkring i atmosfären hela tiden =)

Klockan 18.05 slirar bajsIntercitysugtåget från Örebro Central, och givetvis kommer det att vara fullpackat med passagerare, men det får jag ta med en nypa salt, eller nej förersten - godis! ;D

Jag önskar alla Er trogna läsare som har lov nästa vecka - en riktig skön lov!
Till Er som inte har lov nästa vecka, önskar jag Er ett sjyst vecka utan en Crazy Sigge i stan eller online.

Vi hörs, dövs, ses ffs!

Bai bai


Kommentarer
Postat av: saraj

:P

Rätt gissat, jag! ;)

Ha en skön och fullfart vecka nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback