kuken är försvunnen!!!

Hjäääälp!!!

Begreppet minusgrader visade sin sanna jag i morse inför mina ögon (termometern)! Panik!?! Nejdå, jag ba tänkte; 'meh va fan nu dah!?! suck... orka..." Enda saken jag bekymrade om var min käraste ägodel¨, men läget är stabilt - Lisa Blund kan vara lugn som faen . . .

Ba att bita ihop och ta på sig varma kläder så gott man kunde för att undvika influensan, men det gjorde jag faen heller. Jag tog på mina vanliga hösttåliga plagg vilket ledde till att jag såg ut som en stelfrusen cruisare påväg till Järntorget på pakethållaren =P Imorrn tar jag nog eskimå-jackan á la Batistini!

Dagen på SIT idag var helt sjyst. Fick göra lite blandade sysslor med min handledare, bland annat vika kläder =D

Dagens sjukaste stund på SIT var när handledaren och kollegan diskuterade om den nya möbleringen och redigeringsutrustningen som ska äga rum i redigeringslokalen nu på onsdag. De började diskutera med varandra med en helt vanligt konversation och jag lyssnade uppmärksamt på dem. Plötsligt inser jag att de spelar sig som grovt cp-skadade personer samtidigt som de diskuterade seriöst!!!
Ni må fatta hur mkt jag garvade!!! =D =D =D

Ser fram emot morgondagen på SIT!!! =D

Artig hälsning: God afton på Er kära läsare!

Besserwisser-hälsning: Dra åt helvete era jävla snokare!

Välj vilken hälsning som får Er att må bäst ;P

Chilla!



Kommentarer
Postat av: maria sandin

väljer nog den första hälsningen :) gillar att läsa dina bloggar o de får mitt humör hålla upp! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback