n ö j d

Imorse var jag värsta suck-vraket.

Men sen efter man hade tvättat klart allt tvätt, packat in tvätten, fixat bajsläxorna, kollat Kingdom of Heaven, frigjort utrymme i burken och msnat mkt - kändes söndagen som en bra dag!

Filmen KoH var rätt bra. Typiskt en hjältefilm med en stjärna som alla brudar blir kära i =P

Nu laddar man hem Transporter 2, få se vad regissören Luc Besson hittat på nu dah =P Jag älskade den första filmen - Transporter =D Hoppas 2 är lika bra lr bättre =)

Jag kan babbla mer, men det blir ba seriöst bla-bla-snack så jag slutar här . .

Ska slagga snart . . . Lisa Blund är borta för tillfället...

svarta snusdosor hör hemma på isen
vita uppblåsta bollar hör hemma på det gröna pälsplanen
personerna som jagar dessa objekt hör hemma på hemmaplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback