Ondagskväll

No woman, no cry lallas det upp ur högtalarna. Artisten Bob Marley var och är fortfarande reggae-kungen! :)

Dagen började sent på grund av att jag försov mig. Väckarklockan hade funnit sig tillrätta på golvet bland all kablage. 'Fan oxå, nu missar jag läckra frökens lektion, suck . . .'

Inget att göra åt. Bara gå in på
www.bikt.se och jämra sig och sen göra det bästa åt dagen. Men jag gjorde naturligtvis nåt skojigare. Istället för att bikta så syndade jag genom att ladda hem ett par filmer =D Sen laddades ett underbar frukost med rostat bröd á la CrazySigge med iskall mellanmjölk =D

När man kom t skolan, väntades bara en lektion, engelska á la CV, fan va det sög, men det e ur världen nu . . . Imorrn inleds skolan i ett gammal pundarbiosalong dvs Roxy, där ska man böla o se Hotel Rwanda, hoppar över sminket imorrn pga ev. konsekvenser . . .

Ikväll blir det lugnt o strax ska jag se på Four Brothers. ska strax mixa lite dip o fixa kall svartvinbärssaft o sen njuta i all min ensamhet =D

Ha det bra mina läsare!

Ingen dag går förbi natten i våra kalla men charmiga rike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback