slaggdax!

Tjena!

Följande är en snabb resumé av dagens afton ;D

Jag stack till Stefan och Viktor i Markbacken och började grabbkvällen med lite xbox-lirande innan vi stack till pizzerian och fixade käk. Sen efter allt ätande, stack vi tre hem till Roger och där fanns även Fredrik den Store. Tillsammans satt vi o snackade, garvade och grät tillsammans tills vi allesammans drog tbx till Stefans lya där vi körde full xbox-lirande tills alla vi gäster stack hem vid två-tiden.

Eftersom jag hade Järntorget på vägen hem, passade jag på att besöka Corner för att kolla läget med fyllefolket. Jag träffade en hel del buddies och fick se lite tjafs o bråk - bara mysigt =P En polare hade fajtas och var lite i Hamilton-skick (bl a sprucken ögonbryn) inne på Corner - porrigt! =D

Nu ska jag slagga. Lisa Blund får ge fan i mig och pippa nån annan jävel, fan orkar inte med henne nu! =P

Idag fick min handledare på min praktik, slicka fast 12 stycken frimärken på ett postpaket som innehöll två videoband.

handledaren:
slick...slick...slick...slick...slick...slick...slick...slick...slick...slick...slick...slick...


kollegan: vafan, din tunga blir ju så torr att du kommer fastna i din frus fitta när du slickar henne ikväll!

alla vi tre: *garvar*

Kommentarer
Postat av: Selling

vad äre för plats du praoar på?? :P:P

Postat av: dii

hahahahahahhahahahahhaahahaaa..... roliga arbetskamrater du har. :)

2005-10-24 @ 11:38:07
URL: http://dii.blogg.se
Postat av: saraj

Man har jobbat där en gång i tiden på SIT och jag kan nog våga gissa mig fram till vem de är... ;)

P är jag mycket säker på att han är inblandad pga hans knasiga och sjuka humor men däremot din handledare är jag lite mer tveksam på... men lägger G-kortet på bordet... ;)

Det blir flera besök här framöver pga jag alltid skrattar när jag är här inne... ;)

Ha det dökul / saraj

2005-10-26 @ 23:22:48
URL: http://www.mirrorofmylife.just.nu
Postat av: jenny

garvar, skön ställe du praoar på. :P

2005-10-31 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback