Solsken

Idag vaknade jag runt elva och såg på tempen att det var 7 grader ute!?! Vädret var ju soligt och tidpunkten mitt på dagen!?! Okay, som småningon började en revy med kortfilmer passera mig. Även tomma rutor vilket betyder minnesluckor =P Jag försökte minnas det mesta ur fredagsfesten, den stora förfesten hos Lukas, den misslyckade krogaftonen, softningen hos Elsa i Cafe 019 och Cornerbesöket.

Förfesten hos Lukas var riktigt fet. Vid 22-tiden började jag räkna huvuden och antalet kom upp till runt 45 skallar!!! Det var i stort sett ett riktigt skönt röj med inte alltför mycket väsen, men det väsnades tillräckligt för att hyresgästerna Lukas och Sandra fick mottaga en anonymt hotbrev från bajsgrannarna.

Kl 22.29 drog brudarna Hanna och Sara S med mig till svarttaxin som var en vit Celica med sin glada chaffis - VolvoJonas! [VolvoJonas bör byta namn till CelicaJonas] =D I Slutstationen var Klaras och sen gick man in före kön tack vare brudarna =D

Ironiskt nog så kastades jag ut redan efter ca en 3-kvart. Jag var dum som hade gömt min flaska Heineken i brallan som jag tänkte kröka i toaletten. Ingen kom på mig med flaskan förrän jag stack till toaletten. Jag letade efter en toalett där jag kunde låsa dörren efter mig, men alla lås var bortplockade! Grr.. Hursomhelst gick jag till toaletten på 3 våningen och försökte öppna flaskan genom att banka loss kapsylen på någon vass kant, men jag fann bara en slö kant och bankade förgäves tills jag såg att en kvinnlig vakt stod och tittade på mig.

Genast försökte jag lura henne. Jag gav henne flaskan och sa att jag hittat den på golvet och tänkte överlämna den till henne. Men hon flinade loch frågade mig: "Men varför försökte du öppna flaskan och men sen stoppa flaskan i fickan?"  var det kört för mig! Bara att gå hem och hon tog min flaska till och med! Den jävla slynan!!...

Under hela promenaden hem till Wadköping skrek jag "fock... focking fock shit... fock!!..."
Väl hemma, ringde jag Johan och han var hos Elsa. Jag beslöt mig för att byta om till vardagskläder och sen cyklade jag som en fartdåre till Cafe 019 och med reeen tur lyckades jag komma in till Elsa (jag glömde min mobil hemma, så en kompis kom ut från cafét och han ringde en kompis till honom som bor däruppe och bad kompiseb att öppna, sen ringde jag envist på Elsas dörr och slutligen kom man in!) Där fanns ca 20 skallar från Lukas förfest, och softade =)

Vid ett-tiden beslöt hela gänget att dra till Corner för att käka pizza och hitta mer sociala människor, bara roligt ju. Blev en Bussola för min del och sen hängde man där till typ .02.20 om jag minns rätt . . . Jag blev såå trött till sist och saknade min älskade säng som bara låg och väntade hemma hos mig - så jag cyklade hem och kastade mig i säng!!!

Du som läste ända hit: Tack ;)



Kommentarer
Postat av: dii

"bajsgrannarna" fan va bra sagt *fniss* tack för att du kom i går.. jag hade super kul! hoppas du hade det med... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback