suck . . .

Idag är det söndag. Tvättstugan är paxad, kläderna roteras runt i tvättmaskinerna. Ute råder det regnväder. Jag har inget speciellt att göra. Endast läxorna som ligger breve mig o väntar - jag hatar läxor...

Jag lyssnar på sorg-musik, faen blir ju värsta deprimerade fallet i Närkes rövhåla...
Jag har hemlängtan till Vara. Där finns hela gänget som älskar mig fullt ut, inklusive busfröna till katter.
O cruisingskärran står därhemma och glänser, eller så e den lortig efter farsans rallykörning...

Grannen är den person som tagit över efter mig som traktens ligist. Jag minns när jag körde omkring trakten med min trimmade Puch Dakota som saknade ljuddämpare. Faen va den lät! Hördes ända till kyrkogården som ligger en halv mil bort från mitt hem *ler*
Ja asså, grannen han. Han har skaffat en japansk cross 125cc, o den låter faen!
Han gör ett bra jobb efter mig hoppas jag =P

Faen för söndagar, de borde döpas om till lördag istället, då slipper man söndagsångesten...

Nu ska jag gå tvättstugan.

lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback