Weiii wednesday!!

*trumvirvlar*

Onsdagskvällen har för närvarande hittat hem och jag sitter och häckar som vanligt. Imorgon får jag äntligen röra på arslet på allvar! Imorgon startar nämligen min fördröjda praktik =D

Nåväl, idag har jag iallafall cyklat till Expert-butik i stan och där köpte jag en sprillans ny digitalkamera till min lillasyster som fyller 13 nästa fredag, fyfan vad tung hon kommer bli! --> Hon blir ju alltså tonåring!!!

Häromdagen snackade jag med en 15årig tjej med bästa självförtroendet =) En riktig kul prick. Jag måste bara citera henne som fick mig att tappa hakan =D Hon sade detta då jag babblade på och hon förstod inte mig vissa gånger, då kläckte hon denna mening ;D

...bara för att jag har färgat håret svart så är jag faktiskt fortfarande blondin på insidan och därför fattar jag fortfarande trögt....

*digga digga digga henne*





Inatt kunde jag inte slagga direkt trots smällen från betongsläggan i bollen. I min craziga huvud ekade låtarna som techno/trance-skaparna ATB har gjort. Jag spelar dem så länge jag är vaken i min lägenhet - dvs spelas musiken HELA tiden non-stop. Även nu i skrivandes stund! =P


Få se om jag drar ut en sväng med hojen till Cafét 019 o träffar pokerlirarna. Saken är ju det att just nu visar temperaturmätaren 3 grader ute - du bevare min balle! Brrr....

En annan citat från en fjortis:

"kolla på de där tjejerna, fjortis max.. de har så mycket smink o så.. fjortis"

*asgarvar*

ibland är fjortisarna så ägda!


Kommentarer
Postat av: dii

ägd 14is *grav*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback