Comeback!

Första dagen fimpad!

Det var riktigt kul att återvända till Risse - och då syftar jag helt på att träffa kompisarna igen. Skolan och lärarna kan ta sig i brasan! Lassemaja med sin sköna humör och humor fick mig att le brett och min roliga blondin gjorde inte dagen sämre ;P

När jag kom hem till min pad möttes jag av en röra, suck.. det var bara att kavla upp ärmarna och plocka i ordning grejerna så att jag kunde relaxa senare på kvällen. Min klassiska italienska mål tillagades med glatta livet och kvällen offrades för teve-häckande (Vänner, Joey samt Prison Break!) samt IT-nördande =P

I skrivandes stund är känns ögonlocken tyngre än min balle, så det verkar vara dax att slagga snart. jag är trött, kort sagt..

Ni känsliga läsare - sluta läsa efter stjärnan! *

Till herrarna: Ta er ett sup!
T
ill damerna: Ta er ett sug!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Ja diggar dej;) ja sant, det e syfte träffa kompisar o skit i läraren:D

2006-01-10 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback