Snö-driftning!!!

Å halleluja vilken vecka! Och den är ännu inte slut! ^^ ;D

Denna veckan har jag åkt ut med farsans röda Volvo 740 och snö-driftat minst en timma varje kväll i Vara! Den lille byhålan har sina härliga kurvor och sträckor som är asfaltsbelagda, inte grusbelagda om ni tror det! ;P Hela denna veckan har förra veckans snöfall stannat kvar, pressats av trafiken och frusit, detta har varit perfekt för mig och andra grabbar att busköra i Vara!

Varje gång jag åkt hem efter en timmas driftning, har adrenalinkickarna våldtagit mig hänsynlöst! ;D Ni anar inte hur speedad jag varit varje kväll hemma i tv-fåtöljen efter driftningen. Det är en abslout obeskrivlig skön känsla som ibland skrämmer mig!..

I skrivandes stund sitter jag o skakar pga adrenalinen pumpar i blodet! Jag har samtidigt lite skuldkänslor eftersom jag behandlat farsans bil lite hänsynslöst.. Jag undrar hur många dubbar som slitits loss från vinterhjulen.. Det är ju farsan som står för kostnaderna, fast jag har ändå stått för bensinen så det jämnar ut sig ;P

Jag lyssnar på lugnare techno just nu för att varva ner, funderar på att skippa morgonkvällens driftning, som blir veckans sista innan jag drar till Örebro. Men asså, Örebro tar livet av mig, så jag drar nog o driftar imorrn oxå för att förlänga mitt livstråd ett par längder =P

Jag mår bara så jääääävla toppen just nu!

Vi hörs!

Yo respect! Aiii!

Volvo 740

Kommentarer
Postat av: dii

hmm.. använd säkerhetsbälte bara! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback