GO-GO-GO!!!

Yeah my ladies and gentlemen! Detta inlägg blir ganska grabbigt å jag är ganska säker på att majoriteten av mina läsare består av den flock med ammargrejerna. Men det bajsar jag i, för här råder fanimej jämställdhet! ;oP

Nu är min Pimp My Ride á la Vara finito! Jordfräsaren är hottad och körklar igen efter några timmars slit för att slippa skämmas för hojens utseende när jag uppmärksammas av ilskna lantbor ^^ Hojens plastdelar plockades ner, de gamla fuuula dekalerna drogs av och kastades, plastdelarna slipades för hands och sen lackerades allt i svart – både in- och utvändigt! Som slutfinish dekaltrimmades japsen en smula för att visa att jag faktiskt förstår de ilskna grannars sug att blåsa mig. Dekalerna speglar grannarnas tankar, tror jag ^^

 

     

Visst blev resultatet bättre?!! ;)

 

Hädanefter sker det ev. en sänkning av den bakre stötdämparen för att framhjulet lättare ska flyga upp i vädret ^^  Givetvis kommer jag och grannen Patrik leka filmmakare och fortsätta våra karriärer som bönder - vi vänder ju jorden upp och ner vart vi än kör ;D

 

 

Nu när min leksak är klar, så får jag börja åla mig under en veterankärra med en mullrande V8 som ska ses över. Njää, inte är det farsans brudmagnet jag snackar om, utan direktörsvagnen Mersa :o) Det återstår fortfarande drygt 5 veckor av friheten och dem ska jag verkligen utnyttja väl – gör Ni det också vetja!!! ;)

 

Beijos! (som nån böna jämt säger när hon drar)


Kommentarer
Postat av: CrazySigge

okioki, ni som knappt ser vad de små dekalerna föreställer. De är illusionerade kulhål ^^

2006-07-18 @ 19:54:44
Postat av: mallan

jag fattar noll av ditt inlägg- ja jag är ju en med de ammargrejorna. :D

Postat av: tompan

"Detta inlägg blir ganska grabbigt å jag är ganska säker på att majoriteten av mina läsare består av den flock med ammargrejerna. Men det bajsar jag i, för här råder fanimej jämställdhet!"

RESPECT!
Vi ses snart någonstans :)

2006-07-20 @ 23:52:31
URL: http://tompan.blogg.se
Postat av: sandra

förlåt... orkade inte läsa klart haha. jag är en fjolla. kramis

2006-07-28 @ 13:19:50
URL: http://dii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback