uppdatering? ;P

Yo people!

Med påtryckningar från läsaren eelin ägnas denna inlägg åt henne. Inte för att den anbelangar henne, men utan henne skulle inte denna inlägg finnas ;P

Förra helgen var det röj hos Sofias föräldrar där hennes familj och släkt som vi vänner till henne firade hennes 20årsdag och Sofias fest hamnar på min tjugo-i-topp-listan-fester ^^ Jag rullade ca 40 mil endast för den festen, inte bara för att fira Sofia utan också för att träffa alla mina vänner som befann sig där. Klart jag drog dit för att få va social för en gångs skull. Sommarjobbet var inte värst så socialt för min del :P



Jag och Sofia. Denna bilden var det enda bilden jag fick med i min kamera med mig och Sofia. Denna bild blev nog också kvällens cpigaste bild *skrattar*



Jag och Hanna i utbytta värmeplagg ^^



Finaste bilden jag fick med i min kamera för den kvällen =)

Idag avslutades mitt sommarjobb och jag säger det: det känns förjävlaskönt!!! Hur fan ska jag orka med den riktiga arbetslivet senare i livet?? suck...

Under de kommande 6 veckorna har jag en del planerat, men vad nämner jag icke här. Dock kan jag kläcka ur mig att jag ska göra en übergullig Pimp My Ride á la Crazy Sigge. Min leksak ska pimpas en smula för den ser förjävligt ut just nu. Bilden nedan visar hojens nuvarande skick. Så fort pimpningen är klar så pastas en uppdaterad bild in här :)



Sådär gott folk. Nu drar jag och släpper datorn. Imorgon gryr en ny dag och Volvon ska mekas klart ^^

überpussar für alle!

Kommentarer
Postat av: Destiny

Jag tror att du kommer att klara av det riktiga arbetslivet. Det är ofta skillnad på att sommarjobba och jobba "på riktigt" so to say.

Postat av: adina

OM du är ledig mellan den 25 juli & 9 aug så hör av dig!!! :D

2006-07-09 @ 10:41:52
URL: http://adina.blogg.se
Postat av: elin

åh, jag känner mig hedrad!;) fortsätt uppdatera så jag har en massa att läsa när jag kommer hem från gotland;P antar att jag ska nämna det i mitt inlägg idag så du får lite uppmuntran;D

2006-07-09 @ 12:41:34
URL: http://eelin.blogg.se
Postat av: Bambi

haha kul bilder på min 20 årsdagen.
Tack själv att du var en av dem som gjorde att min festen blev galet KUL! ; )

2006-07-10 @ 09:34:14
Postat av: Ludi

Oh, ett tag sen man hamnade här! Fina bilder, både från festen samt på "mopeden" osv... =D Hoppas allt e bra annars! Ha det gött och uppdatera mera! Puss

2006-07-12 @ 00:38:14
URL: http://ludi.blogg.se
Postat av: Malin

du har blivit utmanad! kolla på min blogg :)

2006-07-14 @ 11:55:35
URL: http://christal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback