Utmanad och avslöjad

Blev utmanad av christal och låter mig avslöjas lite ^^

Fem saker i min bil: (farsans container (Volvo 740))

1. Några übersköna musikskivor med samma effekt som ectasy!

2. Röklukt och doft av kvinnoparfym från den förra ägaren som var en tvättäkta bimbo 

3. Hängmatta *vetefan om jag nånsin lyckas hänga upp den inne i containern

4. En efterbliven stereo *den vill bara spela musiken när man kör, aldrig stillastående, hrmf..

5. Biltema-katalogen *vid behov såsom att checka delar samt mosa icke inbjudna insekter

Fem saker i min handväska: (i min plånka dåh)

1. mynt *funkar fint som blingbling ^^

2. sedlar *kan behövas om man plockar opp lättfotade blondiner på vägen

3. några plastkort *annars kan jag inte skrapa bort de biltema-katalogsmosade flugorna från rutorna

4. ett sött fotografi på min craziga lillsyrra *alltid kul när folk frågar om det är min tjej hahaha

5. skröpliga kvitton *jämför dem med de skrynkliga gamlingarna jag kör om

Fem saker i min frys (mina föräldrars)

1. Glass att kylna ballen med vid behov

2. Hembakat bröd vid behov att övertala gäster om ditt och datt

3. Körv'me'brö'  *annars är man ingen äkta svennejävel! ^^

4. Istappar *till för de tillfällen då vi saknar julen mitt i sommaren..

5. Ofantliga massor av olika slags bär som min farsa plockat i skogen *crazigt svenskt asså! ^^

Fem saker i min garderob:

1. Mer eller mindre kläder som sällan får brudarna på fall
2. Kartonger och fula 80tals-väskor
3. Dammsugaren *används vid behov ^^
4. Stege *som aldrig använts - jag är ju förfan 190!
5. Några bälten *vid behov då bruttor vill ha hårda tag

Fem saker jag skulle ta med till en varm öde ö:

1. En stor flugsmälla

2. Ett par tiopack kådisar *lackar av att tvingas betala underhållsbidrag

3. Porrdockan som jag fick av Nisse, Tarik och Micke ^^

4. Isbitar att fylla i porrdockan

5. Lilla Edets toapapper 100-pack

(observera, människor är substantiv så porrdockan blir mitt enda sällskap)

Fem personer jag väljer att utmana:

eelin.blogg.se
bombo.blogg.se
lillfotad.blogg.se
dii.blogg.se
ludi.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mallan

du gör listan verkligen kul, jämfört med alla andra som får en somna. !

Postat av: Malin

haha håller med, bästa listan jag läst, tur jag utmanade dig :D

2006-07-15 @ 11:03:11
URL: http://christal.blogg.se
Postat av: Ludi

h a h a! det där om hundar osv... Jo, hundar, oavsett om de är farliga eller inte, så borde de hållas kopplade (det finns flera som din syster). Min åsikt bara. FAST om man nu är ute på landet så kan ens hund gå lös MEN då gäller det att man har koll på den, tycker jag. Båda för hunden och ägarens bästa. JA, skaffa dig en hund, du, så lovar jag dig att den kommer älska mig ;) hoho, hoho. Godnatt. Puss

2006-07-16 @ 00:26:38
URL: http://ludi.blogg.se
Postat av: E

kulin! byt design. irriterande att läsa dina ord i dessa tysnitt.

2006-07-17 @ 01:39:44
Postat av: Anonym

klart den bästa lista jag har läst. :D

2006-07-17 @ 19:50:33
Postat av: elin

jag skriver imorgon.. orkar inte just nu;)

2006-07-18 @ 14:22:08
URL: http://eelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback