Förlåt..

Jag ber om ursäkt, mina kära läsare för att jag omänskligt länge dröjt med uppdateringar. Men som småningom kommer en rapport om Sälen-resan jag var med på under sportlovet samt eventuella övriga reflektioner jag vill dela med Er.

Men till tröst lägger jag upp en blondinskämt som min craziga morsa skickade mig. Jag vet dock att blondinskämt i dagens läge är extremt uttjatat, men denna blondinskämt är unik ;-D

En extremt full kille sitter i en bar. Genom sina rödsprängda ögon noterar han en figur som sitter bredvid honom. Den fulla killen känner sig på skojhumör så han säger:

- Hörru! Vill du höra ett skämt om blondiner?

Personen bredvid honom svarar med ljus kvinnoröst:
- Grabben. Jag väger 80 pannor och är nordisk mästare i kickboxning. Jag är även blondin. Min blonda kompis här bredvid mig väger 90 kilo och är svensk europamästare i armbrytning. Slutligen har vi min andra kompis längst ner vid bardisken. Hon väger över hundra kilo och är världsmästare i tyngdlyftning. Hon är också blond. Är du fortfarande sugen på att dra skämt om blondiner?

- Hmm...

Killen funderade ett slag och svarade till slut:
- Nej, inte om jag måste förklara det tre gånger.

*CrazySigge garvar*

Auf Wiederhören!


Kommentarer
Postat av: elsapelsa

hihi, den var bra. ja du dröjde nästan för länge men jag gav aldrig upp hoppet ;)

Postat av: Erik

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DEN VA FAN KLOCKREN... blondies rules

2006-03-05 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback