Dunder och brak!

Ja vad säger man?!? Det var ett bra tag sen förra inlägget - närmare bestämt ungefär två veckor sen. Aja, inte rekordelig jämfört med andra slöa bloggförfattare. Ärligt talat har jag inte haft motivationen att skriva i bloggen och dessutom skulle inläggen ändå bara bestå av dravel.

Men på sistone har det faktiskt skett grejer som jag bara måste uttrycka svart på vitt. Efter att blivit systembolagsmyndig handlade jag där tre gånger första veckan =P Men lugnt, mina kära läsare - jag har numret till AA. Jag lovar er att jag tycker det är megaroligt att handla på Systemet, en del tycker det är lika tråkigt som att handla på ICA, men inte jag ;P

Helgen då jag ställde till med en födelsedagsfest hos mig - var minsann en lång helg. Min 20årsfest blev kort sagt lyckat för att jag slapp dörrknackande snutar eller fältassistenter, klagande grannar samt ingen spydde upp min lya. Det blev 30 individer som krökade omkring i min lilla 46a =S På söndagen var det ju Valborgmässoafton och då man drog till Steffy och släppte loss med en fet grillfest. Jag drack två flaskor Solbacka samt så åt jag grillad flintastek och potatissallad som jag delade med grillkocken Johan AP och ölkännaren Thomas Carlin ;D

Den 1 maj satt jag hemma och var värsta deppiga studenttölpen i Närkes rövhål. Jag suckade åt precis allting - till och med en rolig film sög den dagen. Min personlige psykolog Johan AP predikade angående om för mycket alkoholförtäring och brist på serotin var svaret på mitt depression. Han hade så rätt den mannen, ett par dagar senare var jag samma glada fjant igen.

Redan fredagen därpå (igår) var det ännu ett 20årsfest och den här gången var det Joona som skulle firas, hurras, hånglas upp och kränkas. Av mina egna slutsatser blev det lyckat. Jag var glad som en full alkoholist och körde lite Mikael-juckar ;D Jag hade bestämt mig för att på allvar rata krogen, men som vanligt dras man med tjötiga blondiner som klänger på ens ;P 

I skrivandes stund kittlar ansiktet på samma sätt som när foten domnar - samma känsla; mysko! Jag har på sistone verkligen avskytt att släpa mig till skolan och blivit deprimerad av att se läxorna växa på min skrivbord. Men nu när vädret verkligen är som jag vill ha det och en massa brudar har hittat ut med sina styva nipples och inbjudande häckar - så orkar jag nog skolan fyra veckor till och sen är mitt sista sommarlov äntligen framme och då ska den njutas! =D

Kommentarer
Postat av: Ludi

Nu har jag läst och ja, det låter som rena rama riket (fick bara lust o säga det, igen) =D Sköna texter som vanligt, för det andra. Sköt om dig och se fram emot ditt sommarlov för det kommer bli mera sådana "styva nipples och inbjudande häckar" ;P puss!

Postat av: Kristina

Du är bra för att vara rolig!

2006-05-06 @ 12:52:39
Postat av: Rakel

Haha.. du är rolig du! längessen man såg dig men av bloggen att bedöma så är det bra med dig!

2006-05-06 @ 20:01:23
Postat av: Lillis

Åhh, tårarna rinner och smilet går upp till öronen ungefär. Dina uttryck är för härliga. Det finns väl flera systembolag i Örebro, annars klassas du snart som en stammis och övriga stammisar sitter utanför och vill dela med sig... Nej skämt, ta det lugnt. Tänk framåt..

2006-05-08 @ 08:31:36
Postat av: Sarah

Din perversa typ! Jag hatar sig så för det som du gjorde mot mig idag! Men äää vi är i alla fall kvitt eftersom du fick vatten på dig före gympan! ;) Syns im!

2006-05-09 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback