Flashback

I detta inlägg återblickar vi på lördan då jag va ute å bolmade koloxid mitt ute i det tjockaste skogen. Det rådde nämligen folkrace en bit utanför Vara å den dan tänkte jag att det vore kul att se nåt udda underhållning, så rätt jag fick.

I helvete heller att jag tänker beskriva hur tävlingen gick, för det gav jag fullständigt fan i. Det var de oväntade händelserna som inte skulle få hända - som jag suktade efter å jag fick som jag ville.

De otäckt skrynkliga gammelbilarna bjöd på bilkrascher, höbalskyssar, sargssmekningar, volter, piruetter, avåkningar, rammningar, sladdar, vitt rök från motorerna, motorras å med sina fladdrande motorhuvar å bagageluckor avgav de alla möjliga slags ljud som muller, brölande, tjut, skrammel, smällar å lite till : P
 
Efter dagens slut såg man hur rallybilarna, från början halvskrynkliga, fick åka därifrån antingen hemåt eller till skroten. Några bilar åkte hem med tre tak istället för en, dvs att motorhuven å bagageluckan blev takformade under tävlingen efter några krockar : P

Grabbigt inlägg? Mjae, fanns en o annan brutta som vann i ett par klasser på folkracet ;o)



         
Levande plåtkadaver  Bolma koloxid ja..      Motorras å ambulans ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

allåj göbseligubben aka herr siggister! haha, borde känna mig stolt att ärade herrn gillar min blogg. dock tycker jag att den har blivit sämre nu då jag inte orkar engagera mig i den riktigt. din blogg däremot får mig alltid att garva! saknar dig i verkligheten också. skadar inte med ett sms då och då kanske? och nästa gång du kommer till örebro, då jävlar... right? jajaja, jag ser upp för alla elefanter. se upp för alla kameler, hörredu! ; )

Postat av: Sarah

KOLLA på ditt mejl! Jag anade inte att du hade giftormar hemma! ;)

2007-10-03 @ 15:27:04
Postat av: Ida

okej, du har en sämre humor än vad jag har ;)

2007-10-04 @ 13:18:35
URL: http://www.abandoned.blogg.se
Postat av: elin

det var fan på tiden att du började blogga igen;) härligt sigge! kika in på min blogg så får du rapport om det senaste, JAG HAR FÅTT KÖRKORT!! haha, har varit på bilträff för några veckor sen.. impa va?;P nästa gång ska jag fan köra själv med en egen bil! puss

2007-10-05 @ 13:42:56
URL: http://eelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback