Helskottarns..!

Meh fifasen va lätt det är att skjuta på bloggandet. Helst ska ju man nördkladda minst en gång om dygnet, men det kan jag f3tdrömma om! Jag har så lätt att bränna timmarna på annat. De senaste två kvällarna har jag haft besök av en gammal polare som jag inte träffat på.. typ.. 2 år.. Å nu har vi ba nån mil mellan oss :P Kort sagt, en biltokig kille som oxå ber folk upprepa vad de säger så m.a.o ror jag å han samma båt :P Kul m ett nytt ansikte att tjöta mä!

Å i afton har jag försökt koppla ihop kabeltrasslet i min skuff som ska ge liv åt mina dunkafabriker. Men det sket sig, behöver fetare kablar å skor, vilket en polare fixar im - me like :D Sen kmr min grava hörselskada samt hjärtrytm sannolikt gå åt helvete.. men byss.. ^^

Helgen som var  "nyss" (ja tiden går fort här) var jag hos min lillsyrra å provade på att va en ball barnvakt trots att hon strax är 15 bast. Anledningen va att mina fld drog ner t fula Danmark för att fira 30 år tsm. För min del blev det möe garagetimmar (farsans gullepimpade verkstad), dumburken å chill : ) Detaljerna fryser vi ner så länge :P

Kommande helg kmr jag va hos fld, som vanligt. Aldrig hemma på helgerna - jämt pga en å annan skäl :P Dax att vinterrusta hos fld. Ska ställa in alla trädgårdsprylar å fordon som farsan har gömt lite här å där. Möe intressant för er att veta.. i know.. :P

Jag avrundar här med en kass höstvits som bevisar hur dålig min humor kan vara ibland ( Ida, jag vet ;P )

Hur kommer elefanterna ner från träden?
- De väntar tills hösten kommer å löven faller..

Sigge: ASG!!!


Kommentarer
Postat av: elin

haha;P har fått rosa lappen nu och jag ser riktigt förbannad ut på bilden;P jaja, skit i det, bara jag har körkort så;) det lär nog dröja lite med min amazon, pengar du vet;) puss

Postat av: Ida

Herregud alltså, hur kan du tycka att det där är kul? :D Du tar verkligen förstaplatsen av oss två som gillar dåliga skämt.. Eller förresten, jag gör nog det. "Det var en gång två bananer som skulle gå över en väg, en gul och en grön. Plötsligt sprang den gröna iväg och gömde sig. Då sa den gula - Men Gud, vad omogen du är då!" Jag: MOUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!

2007-10-15 @ 12:40:04
URL: http://www.abandoned.blogg.se
Postat av: jenny

:) du får gärna bli låtsatsfarbror, men ha inte ihjäl vår bebis bara! hoppas allt e bra annars... puss

2007-10-17 @ 22:22:50
URL: http://jenny86.blogg.se
Postat av: Cathie

Ha ha ha! Det där skämtet känner jag igen! Säger dom inte det på Fem myror är fler än fyra elefanter ^^

2007-10-24 @ 10:16:56
URL: http://cathie.se
Postat av: elin

bra val!;) gillar också den bilden, var inte medveten om att någon tog kort utan jag stod å snackade med nån... puss

2007-10-29 @ 08:36:39
URL: http://eelin.blogg.se
Postat av: Emma M

Haha, läste idas bananskämt. Det var fasen bättre! xD Jag sitter här och skrockar gött ;D Så du tänkte ta vägarna förbi Brickebacken och Örebro? Då tycker jag minsann att jag ska bli informerad! :D

2007-10-30 @ 18:49:12
URL: http://loveshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback