Comeback?

*andas in andas ut*

I en äldre halvdan villa beläget i Skarstad som ligger utanför storhålan Vara sitter jag å ger detta blogg en chans till återuppståndelse. Jaja, lite Jesus-vibbar där. Meh vadå, julen är ju inte precis evighetslångt ifrån oss nu : P Bara att checka på stjärnorna vissa kvällar nuförtiden ger mej julkänslan omedelbart!

Snart har 4 (snabba) månader gått sen jag å många andra studenttölpar tog studenten 07 å tanken slog mig att jag borde dokumentera de flesta händelserna kring mitt liv som skett under de senaste 4 månaderna samt framöver. Som bekant är det juh skönt att skriva av sig å slippa spamma folk på MSN med fraserna: " HEEEJ!! Gissa vad jag har gjort idag?! Nehe. Jag har blablabla!"

Givetvis ska jag inte klämma in dessa 4 månader i en enda blogginlägg. Snarare kommer varje inlägg handla om nåt kring mitt liv. Kanske slutar med att jag gör ett dåligt försök till en egen variant av Linas kvällsbok fast då istället Sigges blogg. Hösten har hittat hit och de fallande äpple- å pärondjävlarna å löven visar vilka som regerar på markytan. Åtminstone tills lantisen jag kutar fram med krattan. Men icke fan pallar jag att räfsa upp all fanskap på gården innan snön fallit och tvingar mej att vada med höga jättekliv tills våren kommer med sitt värme och kärlek. Så det slutar med att krattan får samla damm i snickarboan å datorn får mer uppmärksam = tid för bloggande : )

Dock får detta räcka för den här gången. Jag riktigt känner hur alla små berättelser inuti mig vill längdhoppa ur mig å fetlanda med fjunarslet före rakt ner i bloggträskets djupaste vrår!

Allah Akbar!

Kommentarer
Postat av: Ida

äntligen, sigge, äntligen :D

Postat av: adina

åhh! underbart att få läsa ditt blogg igen! USA fullkomligt avgudar blogget ;)

2007-09-27 @ 19:30:17
URL: http://adina.blogg.se
Postat av: sandra

alltid lika rolig, kulin!! :) Hoppas man får se dig snart! kraaaaam sandra (reinholdzon)

2007-09-27 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback