Plåtniss.. nej, PlåtBertil!

Jag måste bara berätta om min störda tvättmaskin Bertil som minst sagt har några år på sin plåtnacke! För nån månad sen flyttade jag in i kåken och i badrummet bodde redan en gammel centrifugerjäkel. Happy me har använt maskinen några gånger nu å har fått uppleva ett å annat med Bertil. Gammel maskin får av mig en äldre namn, den här gången Bertil ; )

Herr Bertils första kneg för mig började knapert. Han bara "hostade" smutstvätten fram och tillbaka varannan minut. Min supermorsa fick komma över å checka kvalsterslukaren. Det blev tömma filtret och köra en ny runda. Därefter var Bertil döktig och nya uppdrag fortplantades! Vid nästa runda tömde manicken inte vattnet å klantiga jag glömde checka så att vattnet var tömt innan jag öppnade luckan - slutade med ett Niagaraliknande vattenfors ur luckan och mindre sjö i badrummet - me like... not!

En annan afton jobbade Bertil för fullt, han var närmare sagt i slutspurten å centrifugerade för glatta livet, även om han inte är så kung på det. Bajanödiga jag vilade min fjuniga arsle på toastolen och fick mej en mindre åktur! Bertil centrifugerade och vibrerade så extremt att toastolen studsade smått och intensivt. Var fanimej riktigt kul att sitta där å känna hur körven skakades nerför tarmarna och likt en massagestav penetrera ringmuskeln.... not! Kanske jag kan tjäna lite cash på Bertil genom att hyra ut honom till nåra våta bönor..

Tyst är Bertil inte heller. Den tjuter, morrar, piper, dunkar, brölar å gud vet vad.. Jag hade tidigare inneboende under huset, antagligen ett par rävar. Dock har jag inte sett röken av dem nu, antagligen tack vare Bertil - eller Ebba, men det är en annan historia ; )



(Klicka på bilden för förstoring)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahah, jag hade nästan - bara nästan - glömt hur rolig du är :D Måste försöka träffas snart! Du kommer väl snart till gnällbältet o hälsar på?! Hälsa så gott till Bertil :D Puss å kram / candy lady pinky ;p

Postat av: Sarah

Haha! Hyr ut Bertil till dina närmaste killkompisar, de skulle nog uppskatta upplevelsen! Man kan också tro att Bertil är din sexpartner... ^^ puss

2007-09-27 @ 21:32:19
URL: http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback